Kızlar 4 ay önce doğum yaptım prezervatif kullanıyoruz spiral takılmadı çünkü bugün de adet olmam gerekiyordu olmadım baktımda düzensizlik olabiliyormuş normal mi acaba ama bu zamana kadar düzenli bir şekilde adet oldum bu ay olmadık normal mi ? Sezeryan ile doğum yaptım