Zeyzeyim
Evet çok haklısınız..pişik yaptığını düşündüğüm birkaç besin var onları uzun bir süre vermim bakalım inşallah geçer..alerjik bir cildin bakımı gerçekten zordur..aa nişastalı suyu ilk defa duydum..mutlaka deneyeceğim,iyi gelirse size yazarım ve teşekkürü borç bilirim💐🤗