-bebeto Ben sudokrem kullanıyorum. İçerigi temiz değil diyorlar. Ancak Mustela, Bepanthol, Dalin daha aklıma gelmeyen pek çok ürün kullandım. En etkilisi sudokrem oldu bizde.
Bebeğim hiç pişik olmadı ama boynunun altına, katlanma bölgesine sürüyorum orası kızarıyor. Akşam sürüyorum, sabaha geçmiş oluyor tamamen.