Cennetkokulum Hilalak00 kızınızın dudak bağı nasıl acaba resim atar mısınız venim oğlumdada var sanki ama tam göstermiyo
Hilalak00 Cennetkokulum resim cekemiyorum ki rahat durmuyo biturlu ama soyle tespit edebilirsiniz kendi dudak baginiza bakin aynada tam damagin ortasindan basliyo ama dudak bagi olan bebeklerde disin tam ciktigi kisimda basliyo o bag
Cennetkokulum Hilalak00 benim oğlumda öyle ve ön üst dişler aralıklı benim dişlerimde seurek genetik olduğunu düşünmüştüm sanırım bağdan dolayı ama dişleri çıktı bişey yaparlar mı bilmiyorum
Pretttmom Durucukk biz doğar doğmaz yaptırdık yoğun bakım hocası söyleşi sağolsun yok emince rahatlıyorlar 3dk sürmedi işlem
Hilalak00 Cennetkokulum benim kiziminda ust disleri cikti bi goturucem simdi bisey yapmasalar sut disini doktugu zamanda yapiyolarmis en azindan bilgi edinmis olurum
Cennetkokulum Hilalak00 bizim 11 şubatta sünnet olucak dil bağı kesilicek o zaman söylicem doktora bende
aylahappy Durucukk merhaba, Ankara da bir doktor arıyorum bende bu konu ile ilgili, siz nereye götürdünüz
hlyaaaaa Benimde bebeğim 6 aylık kestireceğiz sanırım çocuk doktoru kbb ye yönlendirdi.6.ayda zor mu olur acaba keşke erken kestirseydik ama çocuk doktoru bekleyelim belki geriler demişti pişman oldum