Durucukk canım ben bu yıl bi öğrencimin r seslerini çıkaramadığını fark ettim diline baktığımda dilbağı olduğunu fark ettim onun da hemen dilinin ucunda tip 1 diyorlar yani en ağır olanı ailesiyle görüştüm hiç fark etmediklerini söylediler şimdiye kadar hiç bir sıkıntı yaşamadıklarını söylediler öğrencim de çok tatlı konuşuyor gerçekten benim oğlum da şu anda dede diyebiliyor demem o ki çok sıkıntı edilecek bir durum değil