mrsfly Ardenaden biz 9. Aydan beri açıyoruz ama bikaö kez pişik felan olduk baya yavaş ilerledik bu sebebten. Şükür geç olsun güç olmasın.
betul1221 Ardenaden merhaba benim de bebeğimin ara sıra yüzünde isilik gibi şeyler çıkıyor ve sıvı kaka yapıyor. Bu alerji belirtisi midir sizce
Ardenaden betul1221 sadece bu alerji belirtisi sayilmaz sacta konak kulak arksi konak popo delignde kizariklik pisik asiri gaz aglama krizleri kan kakada sümüksü yapi gbi seylerdende bazilarinin olmasi lazim