Selam kızlar 3. Haftada tespit ettiğimiz süt ve süt ürünleri alerjimizde diyetin tüm aşamalarını başarıyla geçtik ve alerjimiz bitti henüz yumurta ve kuruyemişe devam ediyoruz ama süt ve süt ürünleri gerçekten zorluyordu ek gıda sürecinde. Biz başardık tüm minnoşlar ve kahraman anneleri başaracak inşallah. 💃💃 sağlıklı günlere