asude456 inanın o günlerde benimki de aynıydı öğlen bile uyutamıyodum biberonsuz sonra bir sabah biber onu birden kestim öyle böyle bı kaç güne düzeldi uyudu oglenlerı hala kısa uyur yarım saat 40 dakıka ama gece uykusuna biberon verip 8 de yatırıyorum 2 ye kadar yatar 2de tekrar biberon sabah 6da kalkar