3 aylık olduk biz de uzun zamandır akşam 9.30da uyuyor ya da en geç 10. Emzirip uyutuyorum uykuya dalması çok zor oluyor maalesef. Gece 4 te uyanıyor emzirip geri yatıyorum. sabah da 8-9 arası uyanıp güne başlıyoruz. Gündüz uykusu hiç uyumuyor neredeyse 🥲🥲