NatashaRomanoff ben 2 sene önce owli 2,5 tog aldım. bütün kışı onla geçirdi. sıfır terleme sıfır üşüme. heryeri sıcacık kalkıyordu. lcw da vardı idareten hiç memnun değildim. sıcak tutmuyordu bebeğin vücudu buz gibi kalkıyordu. almışken iyisini alın. hala kullanıyoruz owliyi maşallah diyeyim taş gibi 🤌🏻