Ozgee59 bizim sıcak oluyor hep. Güney cephesindeyiz zaten. Yazlık şehirdeyiz birde. İkili aslında en mantıklısı duruyor ama tek alsamda sadece gece yatarken giyecek ne kadar kirlenebilir ki diye düşünüyorum yıkatırım sabah kalkınca akşama kadar kurur. Ha kurumazsa da o gece pijama giyer takip ederim vs. Çünkü gerçekten çok terliyor uykusu bölünüyor çok terleyip sıcaktan kalkıyor