Dhi yaptır aşkım al randevusunu at kendini bir yere gerçekten diyorum benim ümidimde şişlik geçtikten sonrw güzel olacağı inancı bir deli cesareti ile gittim pişman olmayayım da varsın dolgu erisin bir daha yaptırırım sorun değil yeterki güzel olsun. Ben kendime böyle şeyler yapınca mutlu oluyorum ipek kirpik olsun , saç olsun , Kaş olsun seviyorum böyle şeyleri