yagmurkokusu_ ben hamilelikten önce devamlı yaptırıyordum. Hatta bende tek tarafta dolgu tutmadığından sürekli tekrarlamak zorundaydım. Bende başta 1 yaptım tabi yeterli gelmedi eridi hemen, sonra 3e kadar çıktım. Baktım ucu kaçıyor bu işin yamuluyor devamlı ondan bırakmak zorunda kaldım 😣 kardeşimde 2cc var direk olduğu gibi kalıyor. Benim vücudum dışardan hiç bişey kabul etmiyor saçımda boya bile durmuyor😂