Umayannesi8 esraomermehmet evet bende doktora götürmeyi düşünüyorum. Dişleri ayrık çıktıktan sonra geç kalmış olmaz mıyoz
esraomermehmet Umayannesi8 sanmam yani anladığım kadarıyla ona göre müdahale ediliyor zaten eğer ki dişlerde sorun yoksa hiç dokunmuyorlar sanırım
tekbasimabakiyorum esraomermehmet dişleri ayrık kızımın ve çok tatlı, zaten süt dişleri dökülecek. Benim dişlerim ayrık olmadı tam tersi çok bitişikti. Yani belli olmuyor.