Umutoglum K_M_Y bende renklerini sevmediğim icin kaplama yaptım biraz ugrastiriyor. Çocuğunu küçükse biraz daha zor benim oğlum 13 aylık şimdi kaplama yerleri gidip asılıyor koparıyor artık bi sene demeden çıkar heralde 😁
askbebegimmbenim K_M_Y inan ki bilmiyorum eşim almisti 2 sene önce kolay yirtilmiyor bizimki öyle astilip koparilcak yeri yok çünkü
Nikita K_M_Y instada renklendir hayatını diye bir sayfa görmüştüm. Bi bakın isterseniz. Ben almadım ama hep memnuniyet mesajları yayınlıyorlar
Umutoglum K_M_Y yok ben alt tarafını tam kivirmamistim o araliktan asılıyor yoksa sağlam öyle kolay deforme olmuyor siliniyor ben memnunum