Hiç kullanmadık ama boyayacaksaniz bile en azından boyaciya boyatin bence bı arkadaşımın k.validesi boyatti boyaciya elde boyayanlarin uxaktam çektikleri için belli olmuyor ama hatalar çok fark ediliyordu demişti onlar sprey cihazı gibi birşeyle boyadılar ama ben yakından görmedim