Merhaba 6,5 aylık kızım var 2930 kg doğdu ilk üç ay kilo alımı çok güzeldi ama son üç aydır kilo alımı düşük bugün kilo takibine gittik 15 günde 90 gram almış
Ek gıda için pek iştahlı değil genelde yoğurt yada tarhhana çorbası muz seviyor irmik yemiyor
Pirinc unu denemedim
Esas konu ebe kilo alımı düşük mama ver diyor ama iki tür mama yedi ikisinide içmedi
Aptamil ve bebelac Gold
İki türlü biberinden denedim
Chicco ve we baby
Yiyeceğin içine kattım yine sevmedi
Bu konu hakkında ne yapmalıyım bu ay içinde tekrar bir mama alıp deneme şansım yok maddi açıdan
Kizima nasıl kilo aldirabulirim
15 gün daha bı anne sütüne devam et bakalım dedi ebe
Ama ben kafaya taktım bebeğim emmeye devam etse memeden ayrilmasa sütüm var gibi iki meme emmiyor tek meme emip birakiyor