Deletedmom_117
Benim ikili ve üçlü test sonucum riskli çıktı trizomi 21(down sendromu) usg normal ben sağlıklı görüyorum ama goremedigim şeyler de olabilir dedi doktorum ve fetal DNA testi önerdi. Yüzde 95 doğru sonuç veriyomus.bebege hiç bı zarari olmayan bı test.Araştırıp yaptırdım çünkü normal kandan annenin ve bebeğin kromozomlarini bulup ayristirip kalıtsal bı hastalık(trizomi 13,18,21) olup olmadığına ve cinsiyet bozukluğu olup olmadığına (çift cinsiyet bozukluğu)bakılıyor. Ben En çok da hani içim rahat etsin bileyim ona göre araştırayım en doğru nasıl anne olabilirim eğer kalıtsal hastalık varsa diye. Ve gebelik izleminde bebeğim gelisimi de ona göre değerlendirileceği için yaptırdım. Hamd olsun normal çıktı sonucum. Sadece test ücretli 13.500 e yaptırdım 23 Eylül’de on gün sonra da sonuçlanıyor. Bu arada test yaptığım firma son 4 yıldır ikili ve üçlü testlerin tamamen yanıltıcı olduğunu guvenilmemesi gerektiğini ve en güvenilir olan fetal DNA ve amniyosentez olduğu bilgisini verdiler.