Fatma--- Ccansuu ya herkes you yazmış da. Ben devam ettiremedim ya. Bi türlü sarmadı. Ne zaman acılıyor dizi? 3 bölüm izledim ha acıldı ha acılacak diye ama sevemedim. Devam ediyim mi sizce?
Arse_18_yek Sasah1441 ben izlerken değilde sonrasında kafamda sorgulayarak çözdüm ama devreler yanıyor tabi 😄 birde oğlum doğmadan önce izledim yoksaa şimdi mümkün değil 😄
Sasah1441 Arse_18_yek belki öyle daha iyi olabilir sonradan oturtmak. İzlerken her bölümde nasıl yani o zaman bu şöyle ee şu o zaman böyle diye diye izledik. bu arada son 2 bölüm fln kaldı korkuyorum izlemeye. Beynim kaldırmazsa diye 🤣🤣🤣
elsa56 Vis a Vis bitirdim şu an Anne yi izliyorum ilk bölüm sıkıcıydı ama sonrası sürükleyici güzel ben beğendim 😊
HilalKaan Tulay09 pablo escobar var cok guzel hep olsa hep izlerdim 75 bolumdu sanirim esimle bitirdik ama cok mukemmel :)
Sanslianne Tulay09 how to her away with murder the crown reign wikings hanedan Queen of the south Narcos peaky blinders homeland iyi seyirler
Arse_18_yek Sasah1441 hak veriyorum valla😄 ben 2.sezonu daha tam izlemedim anlayabilmek için önce hazır olmam lazım 😄