asbet ilk anksiyetem ortaya çıkınca bas donmesi aniden mide bulantısı kusma uyuşma karıncalanma ile ortaya çıktı baya uzun sürdü sonra atlattım gibi bir şey oldu stresli zamanlarım da tekrar atak geliyor şu an da da mesela seğirmeler var vücudumda herseyin en kötüsünü düşünüyorum araştırşyorum kendi kendımı korkutuyorum strese sokuyorum ve belirtiler daha da artıyor anksiyete bende böyle sürekli acile giderdim tomografi emar doktor doktor gezerdim ama altı fos hepsı pskolojik derdi🥲