Bu hafta gittim emarımı göstermeye
Boynunda düzleşme ve kireçlenme var ama o kadar kol uyuşması yapmaz emg çekelim dedi
Haftaya randevum var
Ama ben Beyincik sarkması ameliyatı oldum
Zaten hasar kalacak demişlerdi bana sanırım ondan
Çaresi var mı diye geziniyorum Dr Dr
Çünkü gün geliyor telefonu bile tutamıyorum.