merveidilakcay Daha öncede bir post açmıştım kızlar alveres içenler içebilirsin diye önermişti emziriyorum ayda kaç kez içebilirim Bi sayısı varmi zararlı olur mu çok içince napcam bu migrenden blmyrm geçmiyor napsam geçmiyor çok siddetlendi yine 3 çocuğuma kendim bakıyorum birinin ödevi birinin gazı o bu derken çok yoruluyorum üzerine uykusuz kalıyoruz ilaki ve ne kadar dinlensemde geçmiyor kan tahlili vericem değerlerim çok düşüktü ondan olabilir diye düşünüyorum
Balevlatsahibi merveidilakcay ben dex Forte kullanıyorum ve iğne yaptırıyorum başka türlü geçmiyor iğne çok etkili oluyor
Mommyhann merveidilakcay arvelesi emzirirken çok önermiyolar ama baş ağrınız tuttuğunda sade nescafe içebilirsiniz çok iyi geliyor. Kan değerlerinizede baktırn mutlaka cocuklardan sonra bide doğumdan sonra gerçekten çok düşüyor
Balevlatsahibi merveidilakcay doktora yazdiriyorum evde mutlaka iğnem bulunur benim sağlık ocağında veya hemşire arkadaşımi çağırıyorum o vuruyor zaten hasteneye gidildiğinde migren krizi deyince hemen iğne vurduruyor dr
Dmt-01 merveidilakcay Migren hapınız yok mu ya da emzirirken kullanılmıyor mu:(benimde migrenim var ve iki tane migren hapı bile bazen geçirmiyor.24 saatte 2 ilaç alabliyorum sadece migrende:(Magnezyum kullanın baş ağrısına çok faydası oluyor
merveidilakcay Dmt-01 ben hamilelik emzirme hiç kullanmadım parol dışında içme demişti doktor bende anlamadım ama öncesinde migrex kullaniyordum peki sizin içtiğiniz de emzirme de sıkıntı olmuyor mu tekrar gerekirse Bi doktora görünüp bende ilaç isticem böyle sürekli migren atakları olmuyor yoruldum magnezyum da düşük olabilir evet kan vericem tekrar Bi değerler icin
merveidilakcay Dmt-01 emzirme ve hamilelikte kullanılmadığı için içemedim ben hiç hep parol içtim ama şimdi mecbur ayakta durmak zorundaym 3 cocukla başım agirsada o yüzden parol asla geçirmiyor
35a merveidilakcay emzirirken parol dışında bisey verilmiyor benimde migrenim tutuyor parol alıyorum çok şiddetli olunca 3 saate bdha alıyorum iğnede etkili oluyor hemen
meleka234 Bende migren hastasıyım hamileyken çok çektim. Günde 3 kere parol içebilirsin demişti doktorum emziriyorum 7 aylık olcak hala parola devam fakat söyle bi şey yapabilirsiniz ben parolu damardan alınca yarım saat içinde geçiyordu damardan daha etkili oluyo yani serum şeklinde büyük ihtimal sizde faydasını görürsünüz gidip bi hastaneye yada tıp merkezinde yaptırabilirsiniz
merveidilakcay meleka234 evet bende hep serumla idare ettim hamilelik emzirme doneminde ama şuan 3 cocuk olunca gece falan gitmek çok zor gurbetteym birakcak kimsem yok gidemyrm hastaneye de
Melsaboz meleka234 evet benimde tek cozum damardan parol yoksa gecmiyor serumdan sonra bicak gibi kesiliyor agrim
meleka234 merveidilakcay Bir de migren taşı var aktarlarda satılıyor onu alabilirsiniz mentollü taş ensenize başınıza sürüyorsunuz bir de nane limon çok iyi geliyor diye biliyorum
Mavigokyuzu Bende de migren var. Viks i aliyoeum boyle alnıma, burnumun etrafına, yanaklarıma , sakaklarima baske şeklinde sürüyorum , sonra başımı bir turbentle, cennet mahallesindekiler gibi sarıyorum ve yatıyorum 😅 çok güzel bir çözüm tavsiye ederim
merveidilakcay Mavigokyuzu inanın patates koyup elma koyup bile sarıyorum başımı annem öyle yapardı vixs le masaj yapıyoruz elime başıma enseme ben neler yapmadım ki ah ah bazen kafamı koparasim geliyordu