Merhaba benimde 4yaşında bir tekir oğlum var.Çoğu zaman uyuyor özellikle hava güneşliyse.Pisi pisi diyince bakmaz, adına canı isterse bakar.Mama olarak N&D kullanıyoruz, en az tüy dökümünü o yaptı.Tüylerden çok rahatsız oluyorsanız traş makinası alıp evde traş yapabilirsiniz.Ben 2defa veterinere götürdüm hem çok stres yaptı, hemde anesteziyle yapıyorlar.Bir defa eve veteriner geldi ondada çok fazla stres yaptı.En sonunda traş makinası aldım.Onların yaptığı kadar güzel olmuyor traşı maalesef ama beni tüy derdinden kurtarıyor çok şükür.Benim bebeğim 22aylık abisinin kuyruğunu çekmeye, tüylerini yolmaya, üstüne yatmaya bayılıyor o yüzden mecburen tüylerini sürekli traş yapıyorum