Merhaba, biz de 2 aylıkken sünnet olduk, şu an 10 aylık hala gömülü 😅 ben de ilk başlardaok takılıyordum ama artık saldım napayım yani. Ayaklanınca oradaki yağlı bölge eriyince ortaya çıkar demişti doktorumuz. Bu arada başka cerraha da götürdüm, iki çocuk doktoru da gördü 2 yaşında falan düzelir diyorlar. Bir kere yapışma durumu oldu bizde de, açtırdık ama gerek yokmuş sanırım boşuna canı yanmış oldu ama bariz yamuktu ortaya çıksa bile 😅 her altını değiştirdiğimde iyice bastırıyorum ki tekrar yapışmasın