Merhabalar, aynı problem bizde de var. Çocuk cerrahisi kilolu bebeklerde yapışma yüksek oranda oluyor dedi. Biz 2,5 aylıkken sünnet ettirdik. Şu an 5.5 aylık bebeğim. 3 kez yapışma sonusu açılma yapıldı. Çocuk doktoru buna gerek yok zamanla düzelir dedi.