Dilacim zaten psikolojisinin bozulmaması için başta patilerde ve kuyrukta tüy bırakıyorlar.tamamiyle kesiyorlar. Hele kuyruktaki ponpon gibi ya da mum alevi gibi kalıyor çok şirin oluyor 😁 ama kedi cirkinlesiyor bebek görmeye gelen misafirler kediniz de pek cirkinmis diyorlar 😄 biz onu her haliyle seviyoruz😍 hele hamilelik döneminde o kadar bana destek oldu ki canim kızım onun yeri apayri