Sokaktan sahiplendiğim 4 senedir baktığım bir kedi kızım var. Eşim çoğunlukla şehir dışında olduğundan yıllardır birbirimize neredeyse yoldaş olduk. Birlikte uyuduk. Ben nereye gidersem peşimden gelir hatta eşim eve geldiğinde yatakta onu bile istemezdi.rahati çok yerindeydi taa ki Kızım eve gelene kadar. Tahmin ettiğimden daha uysal davrandı sadece merak etti sürekli yanında olmak istedi. Kızım oyun halisinda kedim onun halisina bile basmadan ama kızımın yanında yattı. Böyle anlattığımda her şey çok güzel ama is uykuya geldiği zaman tam bir kabusa dönüşüyor. Yanimizda olmak istiyor olmayınca da kapıları tırmalıyor ve kızım uyanıyor. Ve bir de kıl problemi var. Ne kadar dikkat etsem de mutlaka kızımın üzerinde bazen ağzında hatta yuttuğu bir kaç kıl da kakasinda çıktı. Çok direniyorum ama yapamıyorum sanırım. İki çocuk büyütmek gibi bir şey. Ve üzerine kızımın yuttuğu kıllar. Biliyorum aşıları tam olunca kazak tüyünden farksızmis ama anne yüreği.. Kedili annelerden cevap beklıyorum 😓