2.5 sene böyle kafaya taktım olmayacak diye,en son bir ay sadece bu ay izne gidelim sonra tüp bebek için doktorla görüşürüz dedim ve o ay yani tek düşünmediğim ay hamile kaldığını öğrendim.oysa tedavide görmüştüm saha oncesinde ama olmamıştı.yani söylemesi kolay stres yapma demesi ama ne yazikki böyle.cok insan ilki tüp bebek olur ikincisi nasıl olsa olmaz deyip.salarlar hamile kalırlar biraz kendinizi rahatlatmaya çalışın elbet olacaktır insallah