İçimi dökmek istiyorum belki abarttın diyen olucak ama bilmiyorum kafamda çok düşünüyorum 🥲 ikinci çocuğu mayıstan beri düşünüyoruz eşimle ama bu aya kadar hiç bir gelişme yok 1 hafta gecikme yaşadım o kadar heyecanlandım ki ama adet oldum yine üzüldüm şuan adetim yaklaştı içimde korku var ya değilsem diye
Kızım şuan 3,5 yaşında belki erken evet ama istiyoruz ya ben böyle kazara hamile kalanlara imrenir oldum 😔 insanlar çocuk düşünmeye başlar 2-3 ay içerisinde hamile kalırlar ama bilmiyorum demek ki böyle olması lazımdı bilmiyorum bende abartıyorum belki off içimi dökmek istedim eşim saolsun asla bi kez kötü bir şey demedi zamanı var aşkım ne yapalım ki diyor ama ben işte çok kuruyorum 🥹