babybaby2406 dun dr.osman gonulalin canli yayininda tazyikli sut ile ilgili dedigi seyi yaziyorum
“Bebek emzirirken normalde memenizi elinizle C seklinde tutup emzirmeniz soylenir. Tazyikli sutunuz varsa makas seklinde elinizi meme ucunuzu tutmaniz ve tazyik akisini kesmeniz gerekir”