eyberenimo girlygirly teşekkür ederim bu konuda gerçekten bilgim.yoktu iyi ki sormusum ve sorum size denk gelmiş ❣️
canmanayvesuyu babybaby2406 ben de adaçayı tamamen keserse korkumdan içmedim 😞 danışmanlık alsam mı diye düşünüyorum işe yarar mı acaba
babybaby2406 canmanayvesuyu bende almayı düşünüyorum başa çıkamıyorum çünkü artık gittikçe emmek istemiyor
canmanayvesuyu babybaby2406 kimden almayı düşünüyorsunuz acaba araştırdınız mı? Ben Tülin bulura sordum online 2500 tl dedi
Minnakordek babybaby2406 benim de o sorunum var sütüm az olduğu halde tazyikli iki çocuğumda da böyle malesef önden sagayim desem zaten sütüm çok az hemen gidiyor
umaykus598_ babybaby2406 makaslama yöntemini yapın diyorlar nasıl olduğunu bilmiyorum ama işe yarıyormuş. Onu araştırabilirsiniz
babybaby2406 bilmez canım hiç eğilmiyorum daha da geri yaslanıyorum olmuyor her türlü tazyikli geliyo boğazını alıyor
Huma1_ Aya girdik hala aynıyız enzirme danışmanıylada gidiyoruz fiyatları 1.500 3000 arası ama fayda yok süt hormonu diye bi test varmış kadın dogumcumdan randevu aldım ona gidip test yaptırcam ve sonradında ilaç tedavisi oluyormuş benim bebegim bide cok küçük doğdu her emzirmede aglıyorum öksürüyor tıksnıtor gözleri dönüyor emerken kendini cekip elini agzına sokuyor cocyk büyüsede bence aynı tazyik süt devam etcek bence
Huma1_ babybaby2406 gidiyorım ama görmedim tek dediği geriye yatarak emzirme minimuma indirmek tıkanmasını