adm 21.yy da halen bunun tartışmasının yapılması çok saçma.neden teknolojinin bilimin kolaylıklarından yararlanmayalim ki.ben keyfi sezaryen yaptırdım çünkü o kadar ağrı acı çekmek istemedim.dogumdan sonra halsiz bitap ve psikolojim altüst olmuş olarak çıkmak istemedim.bunun yanı sıra zorunlu olarakta sezaryen olabilirdim.zorunlu olunca Okey de keyfi olunca neden aaaa oluyorsunuz.anne bebek bagindan ya da sütün gelmemesinden dem vuranlar kesinlikle yok öyle birşey.kizimla aramızdaki bağ o kadar güzel ki ayrıca ben hemen emzirdim ve deli gibi sütüm akiyordu.sut meselesi tamamen psikolojik, ruh hali ,genel sağlık durumu ,beslenme şekli veya genetik yapıyla alakalidir .sezaryenle alakalı değildir.