Deletedmom_117 kız ben çarşı ortasında yeni binada oturuyorum ilk evde oturanda benim, ev sıfır ona rağmen nasıl geldiler anlamadım ben yere kırıntı bile dökülmesine fırsat vermem süpürgeyle yapışık geziyorum Hatta ama kapının önünde çoluk çocuk oyun oynuyor abur cubur yiyorlar onların kırıntılarını gelmiş olabilirler ondan da bana uğramışlar işte.