Merhaba arkadaşlar, evimi son 1 aydır karıncalar basmış durumda evim Zemin kat, sadece oturma oda penceremin yer ile eşit boyda diğer pencerelerim yüksekte tüm pencerelere sineklik taktım fakat karıncalara bir türlü çözüm bulamıyorum tarçın, siyah tuz, salatalık vs onları kaçıran herseyi denedim ama onlar resmen onlarida toplayıp götürüyor çok fazla var ve halimin üstüne çıplak ayakla basamıyorum heryeri istila etmişler bebeğim bazen yerde oturuyor hemen saçına sırtına giriyorlar, ısırıyorlar, asla kızımı yere bırakamıyorum yürütecte yada başka odada oynatiyorum, kokten nasil kurtulabilirim evi ilaçlamayi düşünüyorum fakat tekrar çıkarlar diye de endişeliyim ne yapmalıyım bildiğiniz bi yöntem varmi????