Kızlar ben doğum sonrası 40 kontrolünde taktırdım acıyabilir dedi doktor onda regl değildim kanamam bitmişti cünkü, ama hiç hissetmedim bile belki rahim ağzımın daha açık olmasıyla ilgili olabilir. Sonrasında beş gün kanama ve ilk bir iki gün kramp şeklimde ağrım oldu şuan çok memnununm bakır taktırdım