Benim de bir oğlum var 2 yaşında. Çocuğum olduktan sonra ben de 1 yeter diyenlerdenim zira kendimi anca anca toparlamaya başladım 😅 Velhasıl çocuk zor. Allah eksikliklerini göstermesin ama çocuğu büyütmek zor, yetiştirmek zor, korumak zor, eğer çalışansaniz kariyerle birlikte zor. Ha yapana helal olsun. Ama bana zor 😅