Kızlar merhabalar 🪻
Şöyle ki, benim 3 buçuk aylık bi kızım var. Gerçekten zorlu bir süreç içerisindeyiz. Hem maddi hem manevi hem psikolojik..
Ben de eşim de 2. çocuk yapmama kararı aldık, hatta neden tüplerimi bağlatmadım keşke bağlatsaydım diye pişmanlık da duymaktayım.
Zaten ülkedeki kadın ve çocuklara yapılan kötülükler de mâlum..
belki bir çocuk bile riskli artık …
Bazı insanlar gelip tek çocuğun kızımın kardeşsiz kalmasının yazık olabileceğini söylüyor. Ama ben maddi sıkıntılarla ve ülkenin durumundan dolayı 2. çocuğun daha da kızıma olumsuz etkisi olabilir yapmayacağız diyorum.
Var mı benim gibi tek çocukla kalmak isteyen ..?