askbebegimmbenim kiziminguzelannesiyim ben adetime 3 gün kala testte bu şekilde öğrendim ama hemen çıkmıştı. Varsa bile daha erken biraz daha bekleyin
Hayatkisa61 Hayir canım seni üzmek istemem ama hamilelik varsa bile bu teste göre yok .Çünkü ilk 10 dk da çıkan sonuc esas alınır. 10 dkdan sonra çıkan kuruma çizgisidir biraz daha bekleyin zaten 6 gün varmış 3 gün sonra tekrar denersiniz hayirlisi olsun:)
Birdunyabircennetannesi Hayatkisa61 Eğer adet geçmediyse ve geç döllenme olduysa sonradan da çıkabiliyor çünkü bende 2 saat sonra aşırı silik çizgiyle öğrendim Betam 6.26 ydı
YumukluSucurtaa kiziminguzelannesiyim kurama çizgisi olabilir sabah ilk idrarla test yapın. Erken gebelik testide yapabilirsiniz
ebru3457 kiziminguzelannesiyim bence yine çıkmaz siz bilirsiniz tabi ama yani yapacaksınız da en azından bi kaç gün daha geçsin öyle yapın adetiniz yaklaşınca
Hayatkisa61 Birdunyabircennetannesi yine de yanıltıcı olur .Bence sizin değer tesadüfi çıkmış mümkün değil (emin olmamakla beraber )o degerin idrarda çıkması. Benim değerim 72 ken bile hafif cikmisti 🤷♀️
Birdunyabircennetannesi Hayatkisa61 Çok çok silikti kan tahlili verdim zaten hamileyim diye 6.26 ydı dediğim gibi sonra 14 oldu derken şuan 3 yaşında oğlum Evet kuruma da olabilir ama gebelikte olabilir eğer çok yeni gebelikse sonradan çıkabiliyor