kiziminguzelannesiyim Adetime 7 gün var eşim sabırsız olduğu için dün akşam test almış bende çıkmayacağını erken olduğunu biliyordum ısrarı için yaptım hiç bişey Çıkmadı sabah bi Kalktım bu şekilde hamilelik olabilir mi
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU kiziminguzelannesiyim kuruma çizgisi olabilir o ya test de genelde 5-10 dakka içinde çıkardı olsaydı. Ama erken gebelik testi alıp deneyebilirsiniz sabah ilk idrarınızla ben öyle 1 hafta önce öğrenmiştim
ebru3457 kiziminguzelannesiyim canım ilk 5 10 dk arası olan testler geçerli diye biliyorum ben birde Erken gebelik testi de değil kaset testler genelde erken olunca çıkmıyor ben adetimden bi gün önce kaset test yapmıştım negatif çıktı adetim 4 gün gecikince kan verip öğrenmiştim yani bence erken gebelik testi alıp tekrarlayın yada adet gününüzü bekleyin
nzn1989 kiziminguzelannesiyim bu test kurumuş şuan onun geçerlilik hali yok maalesef tekrar yap ilk çıkan sonuç doğru bi kaç saat beklemiş veya 1 gecede oluşan sonuç doğru değil
kiziminguzelannesiyim YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU kuruma çizgisini anlamanın başka yolu yok sanırım bende kuruma çizgisi olduğunu düşündüm ama geçen ay bi kaç test yapmıştım hiç birinde bu şekilde ikinci çizgi çıkmamıştı sabaha kadar
kiziminguzelannesiyim OrdekYavrusu SweetMom__ twobabymom_ ebru3457 YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU Erken gebelik testim yok ama elimde son bi tane kaset testim var denesem mi acaba
twobabymom_ kiziminguzelannesiyim Bence kuruma cizgisi olabilir sabah gördüyseniz bumu değil de erken gebelik testi alabilirsiniz ben de onunla adetimden önce öğrenmiştim
SweetMom__ kiziminguzelannesiyim ilk 2 5 dakikada çıkar ama bence hamilesin hissediyorum tekrar yap canım.
kiziminguzelannesiyim ebru3457 kızımı adetime 6 gün kala erken gebelik testiyle öğrenmiştim o yüzden eşim çıkacağını düşünmüştü 🥲
ebru3457 kiziminguzelannesiyim evet doğrudur canım ama bu erken gebelik testi olmadığı için gününüzü bekleyin yada erken gebelik testiyle deneyin
ZeydsMom kiziminguzelannesiyim kuruma çizgisi de olabilir. Ama kuruma çizgisi ile hamile oldugunu öğrenenlerde oluyor
OrdekYavrusu kiziminguzelannesiyim yanlış hatırlamıyorsam kaset testler bHCG 10′un üzerine çıkmadan göstermiyor. Şuan regl tarihiniz gelmediği için hamileyseniz 10 olmamıştır değer. Ama erken gebelik testleri daha hassas. Elinizdeki testi yapsanız da doğru sonuç göstermez o malesef
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU kiziminguzelannesiyim deneyin ama onda çıkmaz bence boşuna harcamayın. Bu kaset testte genelde adet günü geçince çıkıyor
ebru3457 kiziminguzelannesiyim bence yine çıkmaz siz bilirsiniz tabi ama yani yapacaksınız da en azından bi kaç gün daha geçsin öyle yapın adetiniz yaklaşınca
twobabymom_ YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU Size katılıyorum bende ilk erken gebelik testi yaptım adetimden önce cikti kaset test de çıkmadı bende ister istemez şüpheye düştüm adetten sonra yaptığımda kaset testte gözüktü öyle doktora gittim
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU twobabymom_ benimde aynen olmuştu hem kaset yaptım çıkmadı hemde ertesi gün erken gebelik testi yaptım orda çıkmıştı. Kaset testi adetim gecikince yaptım onda o zaman belli olmuştu☺️