jdjdjf hasibekar öğlene kadar iki uyku öğleden sonra iki uyku akşama dek böyle uyuyor memede uyuyor genelde emziririm gazını alırım oyalarım uyumak için yine meme ister ağzına mememde uyur
hasibekar jdjdjf uyku var yani o zaman daha besleyici şeyler yamelisin özellikle süt yaglandırıcı et ,yumurta, ceviz,fındı,badem,gibi
jdjdjf hasibekar et i bu hafta aç dedi doktorum her gün et yiyeceğim bol bol inşallah işe yarar ama yumurta süt ürünleri ceviz fıstık tahin yeme dedi çiğ badem yiyorum
hasibekar jdjdjf uyumaz ahlar sürekli eger aglamıyorsa sorun yok bazı annelerin sütü bebeklere yaramaz yani yaglı olmaz bunun içinde sütü yaglı yapaşak besinler tüketmeniz gerekiyor
ecessyl jdjdjf aynısını düşünmüştüm 2 ay kontrolüne gittik çocuğum çok zayıftı ama uykusu yerindeydi çiş kaka yapıyodu herhalde minyon bi çocuk oyüzden böyle diye düşündüm bi gittim doktora 2 hafta boyunca kilo almamış hatta 50 gr vermiş. Doktor sütün bebeğin ihtiyacından daha az geliyor ya da besleyiciliği az dedi mamaya başladık, yine emziriyorum en azından ordan da sütün vitaminini alır diye ama mama sayesinde kilo aldı. İnternette çevremden duyduğum herşeyi yedim denedim sütüm artsın kaliteli olsun diye ama yok yani öyle aşırı artmadı ya da yağlanmadı napıyım bebeğimin nasibi o kadarmış dedim kabullendim. Sizin bir de besin alerjisi var allah yardımcınız olsun yeşillik çok arttırır diyolar semizotu dereotu onları bol bol yeyin belki siz de işe yarar.
jdjdjf hasibekar allah razı olsun yok ağlayan bir bebeğim yok şükür beş gün et ye dedi doktor kaka sa kan olmazsa yavaş yavaş diğer ürünleri açacakmış yumurta yoğurt gibi
hasibekar jdjdjf maşallah doktorun dediği gibi ilerleyin bir şey sormak istiyorum neden bu besinleri tüketmiyorsunuz acaba yanlış anlamayın
jdjdjf hasibekar hasibekar besin alerjisi çıktı bebeğimde vücudu kızardı kakasından kan geldi . Kan testi yaptırdık küçük olduğu için çıkmadı testte deneme yanılma yolu ile gidiyoruz şimdi süt alerjisi var kesin onu bulduk ama diğer ürünlere de varmı bilmiyoruz tahin ceviz yemiştim kan gelmişti
Ucansupurge jdjdjf Öncelikle sakin ol alerjik bebeklerde böyle durumlar olabiliyor ve bu seninle alakalı bir durum değil. Alerji bağırsaklarda tahribat yarattığı için besinleri tam manası ile isleyemiyor. Sutun yaramıyor vs gibi birşey yok boyle söyleyenlere aldırış etme çünkü manasız. Diyet yaptığın sürece bebek alerjen gıdadan uzak duracak ve bağırsakları düzelecek böylelikle normal düzeye gelecek. Diyette de tek düze beslenme sağlıklı yağlar ve proteini eksik etme. Mama da ayrıca öcü değil kızımın coklu besin alerjisi vardı ve 5. Ay itibari ile mama desteği ile ilerledi
jdjdjf Ucansupurge Allah razı olsun ya kafayı yiyecektim dünden beri psikolojim bitti yani ama mama verince biberonla bırakır beni daha önce red yaptı
hasibekar jdjdjf Allah şifa versin çok üzüldüm ya 🤲 inşallah düzelir herşeyide yersin bebegin de beslenir üzülme olmadı mama ile destek atarsın önemli olan beslenmesi ve sağlıklı biri olması ❤️
Ucansupurge jdjdjf Hiç kendine dert etme çok normal bir süreç bu. Meme reddi ayrıca alerjide oluyor doktorumuz bu durumu şu şekilde anlattı bana. Bebek kendine zarar verdiğini anlıyor ve emmek istemiyor demişti. Keza diyet yaptıktan sonra memeye geri döndü kızım. Emdikten sonra gaz,karın ağrısı olduğu için emmek istemiyorlar biberonla inan alakası yok
crybaby jdjdjf canım senin sütünü tam almıyor olabilir emzirme danışmanım meme boşalana kadar emzir demişti kızım düzenli kilo alıyor ve şuan 4 aylık hala saat başı yaklaşık onar dk alıyor ikisini de. Biraz uzun emzirmeye çalış yatarak falan dene bence. Sondaki yağlı süt kilo aldırıyormuş bebeklere
arbcummu jdjdjf 5 dk da bir memeyi bitiremez ön sütü alır son sütten az alır tamamen boşaltmasıni bekleyin ve öyle ikinci göğse geçin asıl önemli kilo aldıran son süttür
gulcegrgn arbcummu benim bebeğim de çok kısa emiyor ama meme boşalıyor yumuşacık oluyor emmeden önce sert şişken. Zaten boş emmeye başlıyor
ttgc00 jdjdjf daha sütün haplı kısmını bile alamıyor memede kalma süresini uzatın kesinlikle yirmi dk falan durdurmaya çalışın sadece bir memede