yonca004 kreş konusunda sanırım devlet daha güvenli geliyor. Özelde eğer ilanlara dahi bakarsanız bazı kurumlar diploma bile sormuyor. Verdikleri maaş asgari ücret. Devamlı velileri şişirip poh pohluyolar. Öğretmen mutsuz, mutsuz olan bir öğretmen ne kadar verim verebilir ki. Kurumsallaşmamis hiç bir özel kuruma bence gönderilmeli. Çünkü her özel okul aynı değil.
Bence çocuk kendini güzelce ifade etmediği sürece mecburi kalinmadikca gondermeyin. Parka götürün oyun gruplarna beraber gidin. En azından aktiflesip kendini ifade edince daha rahat edersiniz