yonca004 şöyle ki bence çocuğunuzun kazanımı ve hangi yaş grubunda göndereceğinize karar vermeniz lazım ⅘ yaşsa devlette olur ama ilk olarak önce bi anaokulu özbakım konusunda ve okul disiplini ile ilgili ön prova olur, tabi benim düşüncem bu sizin içinize ne siner nasıl yaparsınız bilemiyorum etkinlik konusunda ise çocuğun kazanımlarına yönelik desteklemek ve geliştirmek için ilk okula hazırlık eğitimi olarak adlandıra biliriz burası hem eğlenceli hemde öğreticidir 🥰