Koliva Elifdemir1907 Benim çok oldu yaptıralı. Sanırım bir on iki sene kadar. Yaptırırkende hiç acımadı demiyorum ama çok acımadı. Canım pek tatlı değil ondandır belki. İyileşme sürecimde uzun sürmemişti benim.
mematiii NewMomm1 ahajja gerçekten öyle bende takıntılıyım ama bilemedim kocamada diyorum taktırıyım Mezdeke oynarım dekndnd
mervehatice Annem de taktırdı bir türlü iyilesemedi bir yıl sabretti kremlerle ama sürekli irin tarzı akıntı olduğu için cikarttirdi.Belki onun iyilesememe sebebi spor olabilir mekikte vs özellikle zorlandığını söylüyordu çünkü
smmamons mervebolat yeni görüyorum sorunuzu kusura bakmayın. Evet emzirme döneminde deldirdim sadece fucidin krem sürdüm çok az o da. Ama kızım 2.5 yaşında :)