NewMomm1 hayır o an yakmıyor. Uyuşturucu sprey sıkıp deliyorlar. Etkisi geçince de pantolona vs birşeylere temas edince biraz ağrıyor sadece o kadar.Sonrasında bakımını çok iyi yapın. Bana hiçbirşey denmemişti bakımı hakkında baya bi enfeksiyon kaptı kötü oldu. Birde düz olmasına çok dikkat edin 😂son olarakta kesin eminseniz yaptırın, ben çıkaralı baya oldu ama sadece iç delik kapandı dışarıdan delik gibi duruyor hâlâ görüntü olarak.