siyahinci002 aynen ya benim de gideceğim yer yakın yani, yürüme mesafesi. Ben de x teki paylaşımları gördüm, Salı günü yazmıştı pisliğin biri, İstanbul’da diyordu ama nerede ne yapacakları belli olmaz. Herhangi bir şehirde, herhangi birine birşey olsa bizim de içimiz yanıyor. Rabbim hepimizin evladını korusun. 🤲🏻