kuzeyarinn göndermeyin yarın bebek öldürmekten bahsediyorlar rabbim evlatlarımızı korusun bebeği olan herkese söyledim söylüyorum da yarın dikkat edin ben şahsi adima söyliyim çok korktum öyle böyle korkmak değil bebeğim 7 aylık ve aklımı kaybedicem sürekli hastaneye giden biriyim olayın geçtiği yerden geçmek zorundayım yoldan dolayı ve yüreğim patlıyo düşündükçe ya bebeğimi koruyamazsam diye sizde göndermeyin nolur Allah’ım hepsini korusun