Benim ikinci kızımında doğduğunda çocuk doktoru bıngıldağı küçük bunu takip edin demişti sağlık ocağı da hergün kontrol et diyor 3. Aydan önce kapanırsa aciliyeti var ama 3. Aydan sonra kapanırsa çok sıkıntı oluşturmuyormuş. Benim de 3 aylıkken kapanmış bıngıldağım. Önemli olan baş çevresinin büyümesi.