Arkadaşlar merhaba. Kızım 7 aylık. 5 aylıkken bıngıldağı neredeyse kapanmak üzereydi. 6 aylık kontrolünde doktor hem baş çevresinin büyümesini kontrol edeceğini hemde 7 aylık olunca çocuk nörolojiye götürmemizi söyledi. Bu hafta çocuk nörolojiye randevumuz var. İnternette gelişim geriliği olabileceği şeklinde bilgiler var. Kafam çok karışık. Bu konu hakkında bilgisi olan ya da yaşayan arkadaşlar var mı?