balbadem48 ben iki kere kullandım ilk doğum yaptığım zamanlarda bir kutu bittiğinde 1 ay kadar ara verip sonra 2. kutuyu içmiştim, günde 3 kere kullanıyordum ama sadece motis mi arttırdı onu anlayamam çünkü yanında bestlak ve solgar da içiyordum ama o dönem 30 cc gelen sütüm 120 cclere kadar ulaşmıştı