balbadem48 kullandım arttırdı günde 3 adetti ama sonra başka bir doktor bebeğe zararlı olabilir sürekli kullanımda dedi bıraktım bende ama gerçekten etkisini gördüm hiç bir şey yeme çok su içme gene de sütün oluyor motis içinde bi de rahat gaz çıkartttırıyor